och så var det tisdag

hejhopp, gummisnopp.
ska snart åka iväg och ta syntest och sen vidare för att storhandla till huset med syster och mamma . det tycker jag låter som en väldigt bra ide. behövs lite förnyingar i kylskåpet, jo vi vet..
jag är 99 procent säker på att jag får glasögon, vilket jag återkommer om senare när jag vet.. eller så återkommer jag inte alls, det vet man ju aldrig beror ju på hur deprimerad jag blir, HM!
har inga pengar heller så kan inte tröst handla, så jag får vell nöja mig med en mat bit med mamma och carro ! det duger ju =) 

vilket fall som helst är jag vääldigt irriterad på EMELIE som inte kom till roslagsnäsby igår för att hon "hade ont i huvet" ville bara påpeka det !

victor och alex sov hos mig inatt igen , så mysigt.. jag och alex lånade mammas lägenhet och gjorde pizza och köpte massa gott med oss, vi hade en liten dans stund också, planerade hur vi ska dansa när jag får gå ut på krogen, jag  menar jag lovar ni kommer veta vilka vi är när ni ser oss  PUMPA PUMPA OCH SÅ RUNNING MAN, hahaha ja har nog aldrig garvat så , vi ska ta med golvmopen och dammsugaren också , så va beredda i oktober ( ja jag vet att de är långt kvar , men påminn mej helst inte )
åkte och käkade donken gjorde vi också , sa hej till hennes mormor och morfar , det var jätte kul att träffa dom, nu är hon som ingift i min släkt och jag i hennes Skita bra !

en fråga bara som någon snälla kan svara på ?
VARFÖR är det frost ute ? jag vet ju att de kommer komma snö igen nu, och jag mår så illa utav det,
jag ska lägga mig i ide..

ikväll är det gossip girl så då blir det att sätta sig framför tv:n och äta upp chipsen från igår , Mmmmmmm

Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0