ta mig dit du är

jag behöver dig
jag saknar dig

utan dig är det ett hål i hjärtat
det orsakar bara smärta !!!
jag vill kunna fylla ut det där hålet igen
är på god väg, men det fattas fortfarande en del
hur täpper man egentligen igen ett hål som tillhört någon som är borta?
det kan aldrig fyllas ut igen, eller hur ?

och jag är arg , arg för ditt betende , jag vill säga att det var ditt eget fel men ja kan inte säga så, för de var inte så
men jag vill att du ska förstå varför jag är arg på dig och varför jag är arg, lessen , glad på dig olika stunder..
du tog så mycket och lämnade aldrig tillbaka det ! det var försent.. jag var nära på att få tillbaka det, men när det var dags var det försent..fan va jag hatar mig själv för att jag inte sa något...
som den där jävla skit dikten, säg till folk att du älskar dom när du vet att du gör det nästa dag kan det vara försent, jo tack jag vet !! tack för påminnelsen.

det jag försöker säga är att jag älskar dig och att jag saknar dig, du är den där biten som fattas .
svårt att fylla ut eftersom du var en så speciell person.. image82 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0