tillbringa min dag med alex

heej.
sitter hemma hos victor nu, har precis lugnat ner mig efter en förstor sockerhalt, haha har varit väldigt speedad..kanske ska ta paus från socker ett tag.. snart blir detnog ett beroende.
vi har lagat mat , kyckling pasta och curry sås, våran mat är godast ..även fasst jag inte får röra maten för dåförstörs den bara haha, men jag kallar den våran endå..

imorgon blir slapp dag, syster kommer på eftermiddagen och är här till lördag eller söndag.. hon fyller ju år imorgon som sagt så vi ska äta och svulla.. sen lär ju andra systrarna vara med också.. kul. har saknat det.

men alex kommer till mig imorgon kl 4 typ , om jag gissar rätt.. så då blire ännu mer skojj,saknar henne varje minut jag inte är med henne.. :) och du ska veta alexandra att vad som än händer är mitt liv ledigt för dig varesig du bor hos mig eller någonstans annat.. du förstår va jag menar!

jag är lite rastlös, victor spelar gitarr och jag sitter här vilket i försig ee roligare en o spela gitarr men aa, längtar tills vi ska lägga oss å se på film, vi har haft mysdag hela dagen idag..han e så  mysig ..
och nu är det inte långt till våran beställningsdag :D vi längtar såååååå....

nej, nu ska jag gå , för nu vill victor titta påfilm :) så bYe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0