ursäkta för dröjningen ;D

Heeej ! idag är det söndag och jag vet jag har inte skrivit på , hmm aa sen i fredags, så jag är jätte lessen över att ni inte haft något att läsa ;) men nu kommer det, wiho.

i fredags kom Alexandra hem till mig, hon åt födelsedags middag+ tårta med systrarna och familjen, vi hade jätte kul eftersom mina systrar är som dom är haha, sjuka helt enkelt precis som jag !
sen tog vi bilen till Matte och var där och sov över, det vart en jätte mysig och rolig kväll, lite sent bara, somnade vell runt halv 5. vaknade på morgonen på lördag, blev hemsjussad av alex och matte stannade och käkade på donken och sen när jag kom hem hade victor en pizza till mig :D haha, svull ?

och nu är det så att jag och victor har bokat resan :D vi är så jääävla glada och längtar så mkt.
den 14 april drar vi iväg och kommer hem den 21 !! finns bild längre ner på vårat hotell, ( kanske inte det mest lyxigaste ) men perfekt för oss ! ingen har någon aning om hur mktj ag längtar ! fan va kul de ska bli !
0 meter till strand 0 meter till stan ! ååh, de är sååå perfekt ! och det är inte så långt kvar alls, två månade går fort !
vi hade allefall en melodifestivaln kväll igår ;D vi lagade tacos och dukade upp fint och tittade på melodifestivalen, hejade så klart på amy diamond, you go girl !! hennes låt var ju bra, jag stödjer den lilla flickan :)
somnade jag rätt tidigt, var väldigt trött efter helgen men vaknade senare av att victor satte på en lindsay lohan film å då kan man ju inte sova ! men sen somnade jag igen haha !
nu är victor och spelar in, och jag gör ingenting.. alexandra kanske kommer idag och sover över tills imorgon !
eftersom hon då ska upp till skolan ! själv ska jag testa ögonen imorgon :p inför körkorts grejen.. jagk ommer säkert få glasögon slår jag vad om, men men behöver man de så behöver man vell det, men jag är såå äcklig i glasögon INTE SNYGG ! ser ut som en gammal tant :) men det är okej ! jag vill ju inte köra ihjäl någon.

har vell inte så mkt att skriva egntligen , så bye bye

Egypten 64 dagar
Magaluf 172 dagar


en vecka där med älskling <3

Kommentarer
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Ladda upp bilder mm på www.uppmedbilden.com

Senaste Kändisskvallret på www.kandisskvaller.com

Grymma bakgrundsbilder på www.bakgrundsbasen.com

2008-02-10 @ 12:05:52
URL: http://www.bakgrundsbasen.com
Postat av: Jess

haha fan vad sjukt, du vet vi bokade ju först en resa, bokade av den och bokade en ny?
Det första stället vi bokade till är det stället du har på dina bilder haha :D
Fast nu ska vi ju inte dit längre, men ändå!
Det var cool

2008-02-10 @ 12:47:41
URL: http://jessp.blogg.se
Postat av: Malin.

vadå inte det lyxigaste?! det ser ju jättefint ut! :D
du tar med mig i väskan va?! ;)

2008-02-10 @ 14:14:20
URL: http://sheisthesadone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0