what should i do

jag är på dåligt humör så det är verkligen inte rätt tid att göra något i motvind för mig,
jag är stressad inför imorgon har ingen jävla aning om hur jag ska hinna allt nu, vet inte när jag får busskortet och vet inte hur jag ska komma till kårsta ! skitsamma, det löser sig hoppas jag, bara att jag inte kommer hinna göra mig i ordning eller något sånt, får vell gå med mjukis och fettigt hår ! låter det snyggt kanske ? Nej  !

nån som kan ställa upp på att sjussa mig ikväll hör gärna av er till mig !!!!
eller om ni vill åka tåg och buss, behöver sällskap JAG BEHÖVER SÄLLSKAP ! ring miggg!

tänkte allefall gå och lägga mig i ett bad nu, är ensamstående ikväll haha, så ska njuta lite av att vara ensam, även om det är de värsta jag vet och bara vill ha någon här nu , fast är endå irriterad på alla runt omkring och jag har ont i benet och ryggen från Nils , Olles och min dansstund idag. haha vi är gudomliga på att dansa, och nu är Nils antagligen på sitt disco , haha så söt han e .. Nils är 6 år och Olle 4 ( fyller i Mars ) .
allefall nu ska jag försöka sluta klaga, har bara en dålig dag...

ska allefall bli riktigt kul imorgon, förutom att jag har halsont , men de går över med några alvedoner och lite sömn hoppas jag .. nu försöker jag tvinga med mig sandra, får se hur det går.. ska allefall kissa nu , ( bra info jag vet ) tänkte att ni vill vell veta allt om mitt liv
och för er som inte gillar att läsa om sorgsna liv här får ni läsa ( för vet att ni gillar det )
det är riktigt synd om mig tycker så jävla synd om mig själv :) där har ni det

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0