åh, jag älskar att vara sjuuuk

igår va nog den värsta dagen hittils, jag gick ju som sagt upp kl 7 hos victor men sen somnade jag om och sov till Kl halv 6 på kvällen, jag vaknar av världens illa mående , och huvudvärk och alla värker du kan tänka dig.
kan inte röra på mig, för då spyr jag...så jag låg där men tog mig upp en stund senare, mådde så illa..
ja, ni kan ju tänka er vad som hände senare också, jag älskar att vara typ magsjuk :) det är så kul, man mår så bra.. och plus på det så är jag jätte förkyld och allt.. aja, jag hoppas det blir bra snart..
mår allefall bra idag, så Lovisa ska komma till mig! åh, saknat henne..

nu ska ni få höra, jag har rökt en cigg på 3 dagar !! :D hoppas att jag kan sluta snart, för jag har inte råd och man blir bara sjuk av att röka, så nu hoppas jag att det går bra!

på söndag fyller Sandra Sk år, 18 :D grattis i förskott !

208 dagar Magaluf
100 dagar Spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0