allt och ingenting

nu har jag varit dålig på att skriva så nu tänker jag uppdatera sen i Lördags.
i allefall, Lovisa kom till mig i lördags och vi hade världens mysigaste och roligaste dag, käkade middag och bakade massor utav gott, undrar om man inte ska öppna ett cafe? vi bakade djävuls horn och kladdmuffins.. kommer bilder längre ner, vi tittade även på Creep och vart helskrämda och ja, det var så äckligt..busade som vanligt massor och Ingemar gav vi en signal också :) haha, jag tycker så synd om dig.. <3

söndags fyllde morfis år, så jag och victor gick hem till mormor och morfar på fika, var jätte mysigt. har saknat dom något otroligt. grattade morfar och sen gick vi hem, övningskörde med uffe, då ringde dom från ett jobb jag ansökt till och ville ha mig på intervju, jag blev så glad :D så åkte dit på måndagen, ligger i Kista och blev väl emottagen, fasst aa dom flesta som jobbade där verkade hata mig men chefen var allefall snäll :p gick bra, så nu väntar jag på samtal ifall dfom vill ha mig eller inte, dom skulle ringa i slutet av veckan.. på måndag morgon ringde förresten ett till jobb som ville ha mig på intervju.

igår , tisdags, skulle jag ha gått på en till Intervju+ kurs samtidigt.. skulle hållt på från kl 17 -20.30 .. men vi böt den tiden till nästa vecka , så där hoppas jag att det också går bra om jag inte får de andra jobbet, är lite nervös ..
på kvällen igår käkade jag och victor middag hemma hos Uffe och Patrik, wok med massa olika tillbehör och efterrätt. Hann även kolla resor till mig och victor och det är snart dags att boka, början av februari senast..
tittade på bilder från när uffe var i sydafrika, man blev ju ganska sugen.. det såg helt underbart ut.. kom hem runt halv 12 då jag och victor slängde oss i sängen med filmer och vatten ;D haha var så mätta efter middagen..

vaknade imorse, skulle gått över till Malin direkt som är hemma den här veckan :D men hon skulle precis åka och handla mat, så jag ska dit om någon timma eller så, det ska bli så otroligt kul att va med henne, har inte varit med henne på hur länge som helst , alltså inte träffat henne.. har saknat henne otroligt.. men mötte allefall henne en snabbis när jag gick hem för att hon stod vid bilen så då fick jag säga hej allefall, så skulle hon titta på min förlovningsring . ne vet ni vad hon gör då? HON SLÄNGER DEN I SNÖÖN PÅ MARKEN!  ahahhaah, så gör man inte!! ne men hon tappade den när hon skulle ge mig den, men det är okej ! haha
är hemma nu , tänkte gå och dusha fixa iordning mig lite och sen bege mig över till Malin .. Ikväll ska jag vara med victor och äta godis och se Supernatural, boxen är snart slut så behöver ringa julia om den nya boxen ! besatt!

imorgon ska jag ÄNTLIGEN få vara med Alexandra sen hon kom hem från Thailand, har inte vart med henne , bara i skolan och så, men imorgon blir det täby och sen mys hos mig.

på fredag åker Sofie till Spanien i en vecka och Lovisa till Riga i 4 dagar ! :( jag  kommer sakna dom jätte mycket, och är lite avis på dom att dom ska få åka men de är dom värda !

här är Lovisas och min lördags svull kväll :

 + massa annat !
 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0