är inte livet underbart?

godmorgon alla slöfockar, själv har man varit vaken sen 8 imorse! moha!
jag har missat massa dagar att skriva, lite sorligt men självklart så ska jag berätta om onsdag och torsdag.
allefall, på onsdag vaknade jag hemma hos Victor och vi gjorde våfflor till frukost, åh var jätte gott.. var så länge sen jag åt det och så hade jag sirap på .. haha ni kanske tycker de låter äckligt men fy va gott de är!

åkte med mamma till Mörby C en stund, tråkigt centrum men endå lungt och skönt, köpte lite saker som jag behöver, käkade taco bar och vi gick och luktade på perfymer, både jag och mamma älskar Cat deluxe / at night.
på kvällen hyrdej ag och victor några filmer och spelade spel med C & V .. mys

dagen därpå ( igår alltså ) fyllde mami år :D Grattis !! <3
vi åkte hem till henne och åt tårta och spelade spel, sen bar det ut på restaurang, var vell kanske inte det godaste men hon ville äta där så .. har lite bilder, men orkar inte lägga ut dom, dom finns på facebook...vi hade allefall mycket roligt och skämde ut oss hela familjen.. Det var jag mamma Victor caroline och victor som käkade..

idag är det fredag och jag är trött och på dåligt humör , irriterad på allt och alla.. så låt mej va bara, ska inte göra något idag, jag orkar inte, ska bara vara hemma själv och gråta över mitt sorgsliga liv ;D nej, de ska jag absolut inte göra, jag ska ut och demonstrera i Brottby, va tycker ni om det ? vi ses på stan!

tänkte åka till skolan ida, men eftersom mina två älsklingar inte var där så tyckte jag inte att de var någon ide, men sen fick jag reda på att Sofie var där :( åh, så jag gick miste om en dag med henne, jag hoppas på att få träffa henne ikväll!
och vet ni vad, sen på tisdag kommer alexandra hem :O EAAJ, de går inte, hon har varit borta för länge nu
men på onsdag så hoppas jag på en liten date med henne !
fasst har egentligen inte träffat Sofie på lika länge :( det är lite sorligt de här med att jag ska sluta.. <3 but i love you anyway !

i wish i was with you


Spanien 93 dagar
Magaluf 201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0