besvikelse

hej , har sovit ut och jag mår jätte bra idag..lite förkyld fortfarande men pigg som en ärta ! känns skönt efter magsjukan och förkylningen..så idag ska jag nog bara ta det lungt för att låta det stanna där.. men nu är det då såhär att Sk fyller 18 imorgon och idag ska vi fira henne, så det är ju något jag verkligen vill, men tror icke att jag orkar...jag får vell fira henne nere på magaluf, haha ! för det är ju faktiskt bara 206 dagar kvar tills planet drar iväg =)

allefall, igår käkade jag och Lovisa middag hemma hos Sandra och självklart efterrätt som jaag tagit med mig ;D
vi åt upp en hel kladdkaka själva.. de är faktsikt lite äckligt..
senare gick vi över till Anna och Julia och spelade spel, haha det var skit kul.. vi spelade Absolut Överens och Med vilda gester.. mycket kul. sen gick jag och Lovisa hem och "sov", HAHAHAHAHA jag älskar oss? ingen vet.. har nog aldrig skrattat så mycket.

och nu är det ju såhär då , att min storasyster och hennes kille ska gifta sig i sommar :D han friade på nyår.. jag är så himla glad för deras skull, har verkligen sett fram emot det, men.... bröllopet blir den 9 augusti, dagen jag åker till Magaluf... :(:(:( de fanns inget annat datum ledigt med allt dombokat in och nu får jag inte vara med på bröllopet..
aja, hoppas på att de finns en annan dag ledig förtuom den 9-16 augusti...

nu börjar nedräkningen till Spanien
99 dagar kvar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0