det finns inge positivt med vintern

jag kan räkna upp hundra negativa saker, börjar med några;
snö, kallt, vinterkräksjukan, förkylning, jul, finns inge att hitta på

jag hatar vintern.
Victor och jag ligger magsjuka hemma hos honom, skit kul
skulle ha gått till skolan idag egentligen, men var vaken hela natten så de va inte direkt nått som jag orkdae göra. 
ska allefall till skolan imorgon antagligen,första gången på typ flera månader, haha alltid lika skumt att komma dit, känns som om man är första dagen på en ny skola typ..

Alexandra kommer hem om en vecka !! det ska bli så skönt, en månad harhon vairt iväg nu..
men sen så åker ju Sofie iväg i en vecka den 25 ! :( fan va alla drar ifrån mig :p
saknar båda mina änglar...

i söndags kom Lovisa till mig, vi hade mys kväll med Lindsay Lohans nya film I know who killed me
den var faktiskt riktigt bra, hade inte kunnat tänka mig Lindsay i en rysare/thriller men hon spelade skitbra, skrattade mycket i filmen också, Lovisas och min humor. Åt god mat och grönsaker med dipp och chips och allt möjligt, sen blev det sängdags och fyfan va vi skämde ut oss....de gör vi alltid,haha men men, jag älskar ingemar.
jag och Ingemar.. " sa du mus ? " DUDUDUDUDUDUUAUADUDUDA (8)

ska krypa ner i soffan nu med min sjuklingspojke <3
bye


Kommentarer
Postat av: Lovisa

KUSSIMURRA

2008-01-08 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0