Det här är äkta

öppnade min mejl en dag och hade fått ett mejl från alexandra, jag blir tårögd varje gång jag läser;


Du är nästan för underbar för att vara sann! En sån människa som du får egentligen inte vistas på denna jord för vet du hur många människor som mår dåligt över de, för att dem e så fruktansvärt svartsjuka! Men de är en sak ja e så ÄCKLIGT stolt över, som jag verkigen kan sträcka på mig för, verkigen kolla ner på folk, de e för att du e MIN kompis! och ingen kommer någonsin kunna ta dig ifrån mig!

Visst vi har bråkat, vi har haft våra stunder, men banden är som gummisnoddar, dem töjs ut men åker mkt snabbare iihop igen, för vi e menade att vara en!
Utan dig finns det inget mig... Om du skulle hoppa så skulle jag be om att få hålla din hand, de e bara så, skulle du springa så skulle jag springa efter, skulle du skjuta dig själv skulle du få skjuta mig först. Du är ju faktiskt min gatulykta, du gör tammefan inte vägen kortare men du gör den mycket lättare att gå hehe^^

De finns en liten osynlig gnista mellan oss. varenda gång jag ser dig börjar jag le, varje gång jag hör din röst blir jag varm. En blick säger verkligen mer än tusen ord mellan oss, våra blickar förstår verkigen varann. jag kan se om du e lesssen, jag ser när du har nått 'bus' på gång, jag ser när du bara vill försvinna och jag ser när du tkr att någon spydig komentar eller blick skulle behövas de e det som e så grymt skönt med dig haha! jag märker på något sätt med dig hur du tkr jag ska bete mig därflr ryker vi inte ofta ihop!
Du är verkligen de bästa jag har, du förstår mig, du vet saker ingen annan vet, jag har ett sånt förtroende för dig så de spåelar ingen rol om jag tänker på nått ja inte vill berätta så kommer de ut ändå, inte genom min utan genom mitt hjärta...
Nu får jag tårar i ögonen, det känns inte som jag får fram allt jag vill och på det sätt jag vill, men jag försöker... Jag försöker få dig att förstå vilken inverkan du har på mitt liv varje dag, varje minut, varje sekund, varje andetag!
Med dig vid min sida känner jag mig riktigt stark och vill därför göra allt för att ge min styrka till dig när du mår dåligt för jag vet att bredvid dej ökar den ändå så lite styrka till dej när du känner dig som värst gör inget!
du nåste minnas att du e min soltråle och du får mig verkligen att le och skratta, få mig lycklig!
Nej nu ska jag kanske sluta försöka, har ja lyckats förklara så har jag lyckats men kärleken till dej e så stor så de e svårt att förklara, de finns lixom inte ord!
Okej, vi tar den kortfattade förklaringen!
Du e helt jävla underbar och fantasktisk. du får mitt hjärta varmt av lycka och glädje, du e de bästa jag någonsin haft och har och jag älskar verkligen dig utav hela mitt hjärta och klarar mig inte utan dej, så e de bara!

Tack att du finns...

En sak e säker

1. vi kommer aldrig lämna varann
2. vi kommer ALDRIG lämna brottby helt (vår ungdoms uppväxt)
3. Vi ska uppleva allt tillsammans, kärlek, tårar, skratt, barn, giftermål, bråk, fyll helger, hat och, jaa, allt!

Jag skulle så gärna vilja sitta med dig där sen, gammal, pansionerad och bara prata om allt som hände,
åka tillbaks till alla platser, tillbaks till brottby, tillbaks till huset dr ja deckade jaa tillbaks till alla ställen som
fått vårt liv så annorlunda!

När jag kommer hem ska jag supa sönder med dig och gänget;) jag e så SJUKT fest sugen, en riktig jävla hedlig svensk FYLLA! haha
Usch jag låter som en alkis men vadå, e ja de så e de ändå dej jag kommer sitta på plattan med, med skitigt hår, dåliga tänder och ölburken i handen;) hahah!

Nej me seriöst, det finns alltid någon, eller oftast någon man sitter där med sen i soffan i sin lägenhet/ villa och går igenom allt som hände, som
man hör alla vuxna göra nu me sina gamla vänner och jag vill att du ska vara min vän som jag delar minnena med, går igenom
alla misstag och allt som hände när man var ung..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0