!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag är så jävla irriterad , på så jävla dåligt humör
fattar ingen nått eller?
"vadå behöver du mig ?" ?NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ INTE ALLS , försöker bara skrika ut det påa lla sätt.-
EXCUSE MEEEE!!

"vadå, jag är 5 meter ifrån dig, MEN JAG ORKAR ITNE !!" HAHAH OKEEEEEEEEEEJ
"nej jag orkar inte ställa uppp"
"nej jag har annat för mig"
"nej jag känner inte för det idag"
"nej jag fattar inge, för jag suger kuuuuk :)"
säger ni

låt mig förfan bara vara om ni inte fattar mitt rop.
tro inte att de hjälper jävla idiot äcklen..
LÄS, TA TILL ER, LYSSNA P ÅVAD JAG SÄGER! se fan till att lära känna mig ordentligt, för det gör ingen, ni känner inte mig ens till 2 procent,?
ne men dra då ; TJA

är så trött, jg ska flytta till Irak, hej svej

Kommentarer
Postat av: Malin.

Irak är inget bra land!
vill du prata? (skriv på msn anytime.)

2008-01-16 @ 21:43:14
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: Lovisa

:S

2008-01-16 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0