Fredag!

nu är det helg igen, saknar mina gamla helger, alltid var det något vi gjorde.. och jag saknar sommaren alla dagar på min veranda, hehe gjorde inget annat.. jag ska ju få vara med min trio idag.. och det har jag saknat något otroligt, har varit lite strul några dagar och vi har inte setts, så det ska bli otroligt mysigt..
men ja, som sagt saknar sommaren och hösten.. men nu är vi på väg mot våren och jag hopps att allt blir bättre så vi kan fortsätta som vi gjorde förrut, :)

kom precis hem ifrån victor, vi hyrde Rosa igår, haha jag är helt förälskad i henne, hon e så jävla söt.
köpte pizza och godis från min älsklings godis affär i åkersberga, jag vet att alla ni tänker ; men ååh, de är skit dålig affär eller nått sånt , MEN JAG jag älskar godiset där, köper alltid minst en full påse därifrån, gud så gott.

fick träffa Sandra en snabbis igår, men hon var med jocke så hon var tvungen att springa in direkt igen, men fick allefall träffa henne, huvudsaken det, och idag ska jag få träfffa både henne och Lovisa ! :D vi ska till ett Cafe där dom brukar åka till, Cade 60 heter det, så nu får jag också för en gångs skull följa med och se vad det är för mysigt ställe..sen får vi se va vi hittar på , har ingen aning om va de är för planer förutom cafet,,
skulle ha mött sandra och Lovisa i täby idag kl 3, men tror inte jag orkar det.. sov ganska dåligt inatt pga att victor tog mitt täcke hela tiden och sparkade ner sitt eget på golvet, nej han är inte normal..

jag saknar Erika också något otroligt.. de va så sjukt länge sen ja träffaed henne nu, va kan det var typ 8 månader..hur kan det bli så ? :( vi bor  ju bara 2 timmar ifrån varandra.. ska försöka åka upp till henne någon helg snart, behöver lite Erika energi . och hon kanske känner sig lite ensam där, hennes föräldrar har flyttat till Chile, så jag ska nog åka till henne och ta hand om min sötnos..

ska gå och dusha nu, sen bara ta de lungt =) PUSS

image66 mina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0