"Gävla" Stockholm

har börjat plocka fram väskan nu ska börja packa lite smått snart, åker till Gävle på fredag , det ska bli så kul och träffa Erika, har inte träffat henne på ett halvår !!! det är hemskt..vi har massa roliga planer , fast egentligen spelar de ingen roll om vi har planer eller inte, när vi e tsm kan vi hitta på vad som helst ..

har precis träffa Camilla också, pratade lite och sen följde hon mig till bussen med sin hund, så vi tog en liten promenad, det var mysigt..
är hemma nu, har läst en bok var så trött så var tvungen att göra något lungt men endå inget som fick mig att somna, så nu sitter jag bara här.. laddar ipoden och kameran till på fredag.. är några dagar kvar, men man kan aldrig börja packa för tidigt ;)

ska boka tågbiljetter nu, och sen bara räkna ner dagarna.. imorgon ska jag och Alexandra äta korv med makaroner och bada igen ! ja, vi är annorlunda men ack så söta ! ;D längtar....

haha JÄVLA "GÄVLA " STOCKHOLM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0