hallå där, köp blåbär

goddag
idag är det söndag igen, jag hatar söndagar, hela min vecka är fullspäckad med massa saker så det blir inte nån lugn och ro .. är trött efter helgen,  har haft en riktigt rolig helg med massor utav saker inblandat men är så sliten .. förkyld och trött..
sitter och tittar på resor med Victor nu, vi ska boka inom en kort tid, vi har ändrat oss, så vi ska inte till Spanien, vi åker till Egypten istället, lite roligare för victor har ej varit där så då blir det lite mer upplevelse.. kanske blir det tillomed 2 veckor vi stannar där, det är inte omöjligt.. längtar tills det är bokat och klart . datum är ju bestämt men vi ska barah itta en billig resa. fick precis reda på att victor fått ett jobb där de kommer komma massa pengar ifrån så snart dags att boka :D vi är hur glada som helst..

dom ringde inte från jobb intervjun dom så äcklena, jag kan inte rå för att jag är svensk och söker jobb i mitt eget land men får det inte b ara för att ni tror att ni är i irak typ :) jag är absolut inte rasist, men jag fick typ inte jobbet för att de mest var utlänningar där och för att jag va blond ! OKEJ !! jag är inte sur nej nej nej nej nej ..
ska på en till intervju på tisdag, men har ju inte världens lust.. men så får det bli , måste ha ett jobb.. eller nej, kanske inte..

i torsdags var jag med Alex, hon kom rätt sent, hämtade upp mig så åkte vi hem till henne och vände tillbaka efter en halvtima och åkte mot Vallentuna för att hämta upp Malin , vi skulle åka till Mcdonalds.. I bilen är jag och alexandra skit irriterade, inte på varandra men allt annat för att vi är så jävla hungriga, och så fort vi kommer in på maci svullar vi oss, plus menyer + efterätt och milkshake, och allt du kan tänka dig på maci, haha det var gott kan jag lova!
 på fredagen åkte jag med malin tidigt hem till henne, vi mös och det vart en helsjuk kväll, Alexandra kom dit men vi åkte hem  mitt på natten var hemma vid 4 och vaknade vi halv 10, jag är sliten.. sen kom victor och hämtade mig hos Mattias i sollentuna och så bar det av hem mot pizza! Mums..hade en mys dag med victor igår och hade saknat honom enormt nu när vi vart i från varandra i 2 dagar ^^

ska på restaurang med Sandra ikväll, vi ska äta Kina mat, det ska bli vääldigt gott ! vi har längtat efter Kina !!!

Mira, mitt barn, tack för att du klarade dig, tack för att du ännu lever , trodde det var slut :( <3 det gjorde ont.. jag älskar dig..har nog aldrig varit så rädd...


Magaluf 185 dagar
Egypten 77 dagar

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad har hänt med mira? :(

2008-01-29 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0