HELSKÖN KVÄLL! HAHA

började då med en liten middagsbjudning från mig to my girls =)
blev pasta bolgonese med bröd och allt möjligt, dukat festligt hade jag gjort också haah.. jätte mysigt
dom kom vid halv 7 och vi satt vell hemma hos mig ett bra tag och bara pratade och skrattade, sen åkte vi och fikade """"""""""""""" , allefall på vägen hem hoppade vi av tåget i täby så tog 676 hem.. men stannade först på Oriental house, eller va fan de heter, där sandra tog sig en lite KEBAB ! jag hatar kebab, jag har aldrig smakat på det och kommer aldrig smaka på det..ruttet kött typ..
aja, sen insåg vi att vi hade en tur dag, varje gång vi chansade på bussarna kom dom precis när vi kom , så vi tänkte att vi måste skrapa en lott, och vi vann :D vi vann 20 kr. haha vadå turdag lixom .. haha
lite häftigt va? 

skulle ha sovit hos Sandra jag med men icke, ville sova hema, alltid skönast i sin egen säng =) Mihi!
godnatt nu allefall, puss

det börjar sakta glida iväg, och fan va jag inte vill det 

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma

2008-01-19 @ 11:26:36
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag vill gärna träffa dig snart!!! :)

2008-01-20 @ 21:42:38
URL: http://sandrask.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0