hur psykad får man bli?

Nu sitter jag här, Väldigt pigg faktiskt för att gått upp kl sju och kommit hem från skolan nu, det känns faktiskt bra, åh vad alla saknade mig (A) haha.. åkte till skolan för att få vara med alex så det så !
vi var iskolan till kl halv 3, vi har nämligen 20 st spanjorer som är och hälsar på från Lanzarote, så det va lit ekul att umgås med dom.. sen åkte vi upp till Mcdonalds och satt där i 2 timmar och åt och åt och åt och åt ! Träffade på Nicole gjorde vi också =) de va kul
igår åkte jag och Alexandra till mörby c och åte tacos och fikade, hhaha vi hade så jävla kul, trodde att vi var inne på ett kontor så vi smög men endå så var de bara en gång i centrum, haha .. åt en morotskaka, mums..
fasst den goaste var nog den jag åt som sandra tog med från sitt jobb..
allefall, sen åkte vi hem till mig och så handlade vi..
Senre på kvällen åkte ja och carro till mamma, lagade pizza och hyrde film som vi tittade på , det var mysigt !
var ett tag sen vi va hos mammsen.. och imorgon då, jaaa då åker jag till Gävle , fyy fasiken vad jag längtar.. det ska bli så otroligt mysigt..träffa min erika.. så länge sen.. så ska upp och packa nu , men tänkte att jag uppdaterar bloggen lite först eftersom jag är sämst på att göra de..

så fort min lilla Alexandra bäbis åker ifrån mig blir jagnästan tårögd.. jag vill ju va med henne HELA tiden :D hihi..

träffade på Lovisa häromdagen med, hon är hemma från Riga nu :D wie, var jättte kul och träffa henne så ska ringa henne sen så ska vi ha ett långt samtal och uppdatera helgen och veckan..  måste ju få veta hur hennes resa har varit <3

NÄE NU SKA JAG PACKA; FÖR NU FAAAAN KOMMER JAG ERIKA !!!!!!! :DDDDD
fuck you !" :D


image72
A + M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0