me and my girls

Hallå!
jag hade en perfekt dag igår..
mamma åkte iväg till min syster so i get the keys till hennes lägenhet.. mm..
jag Sandra och Julia åker såklart dit och har världens roligaste och mysigaste kväll, jag orkar egentligen inte vara med dom för jag skrattar tills jag spyr ! haha!

vi lagade god mat ( kyckling med fajita sås och pasta ) , poppade popcorn i kastrull,g ick jätte bra även om vi trodde att det skulle börja brinna, lite sega blev dom i början men sen jätte goda..
Julia hade tagit med sig Supernatural , så vi tittade på några avsnitt och var vettskrämda när vi åkte hem därifrån på natten.. vi skulle ha sovit över men vi avstod från det! är man rädd så är man. haha
vi spelade spel också, jepordy.. jag och Sandra tävlade mot varandra, INGEN BRA KOMBINATION, man vet aldrig när det blir bråk, haha .. jag och sandra är inte menade att tävla emot varandra..<3

somnade vell runt 2 när jag kom hem, satte mig och ritade lite först , sen somnade jag .. lite ensamt utan victor såklart men de gick som en pumpa på en strumpa ;D

idag är det endast 200 dagar till vi åker till Magaluf! det måste ju firas..
och endast 92 till Spanien, im so excited!

ska äta frukost nu, sen kommer victor. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0