min söndagskväll

Hej !
är helt slut och sjuk, sitter och tittar på resor varje minut för att hoppas att dom drar ner på priserna ! haha, jag vill ju bara boka , jag är så inne på att åka två veckor , men victor är lite emot det , beror ju på hans jobb lixom.. men det skulle vara så skönt och få komma bort med min älskling i 2 veckor..

igår åkte jag och Sandra till Vallentuna och käkade Kina mat, jag har längtat efter det , det var hur gott som helst.. men eftersom ingen av hos har körkort och inge bussar går direkt från brottby till vallentuna så fick vi åka runt, vilket tog en timma istället för 10 min.. men vad gör man inte för kina ?
 vilket fall som helst så hatar jag en tjej som jobbar där, hon tog min mat innan jag var klar, bara tog den så då sa jag det när hon kom tillbaka att jag inte var klar då skrattade hon bara och så fick jag inte tillbaka maten? haha störd ! sen åkte vi hem till Sandra och åt morotskaka och tittade på singing bee, jag vart jätte irriterad på en tjej som var med där , usch .. ska lejja en mördare efter henne..gick hem runt 10 kanske, satte mig och ritade tatueringar, jag bestämde mig igår för hur min nästa tatuering ska vara, och vart.. den kommer jag verkligen bli nöjd med..

det är jobbigt ibland, men det funkar.. eller gör det verkligen det ?

Magaluf 184 dagar
Egypten 76 dagar

Kommentarer
Postat av: Malin.

fan vad skönt det skulle vara med 2 veckor utomlands! och värst vad du ska åka utomlands btw, två gånger :P hur har du råd?!
och hur många tatueringar ska du ha egentligen? :) du har väl redan några st? :b

2008-01-28 @ 11:51:57
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: micchis

hehe, jag har sparat och så får jag en resa ifrån mamma och pappa ! :)
ja, har 3 st , ska vell ha några till ;D haha

2008-01-28 @ 14:56:37
URL: http://micchis.blogg.se
Postat av: Malin.

fan vad nice, jag borde få följa med dig i din väska :D

2008-01-28 @ 16:33:32
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: micchis

haha, ja det tycker jag att du ska göra ;D

2008-01-29 @ 13:16:17
URL: http://micchis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0