mycket skratt

hade en väldigt bra dag igår..
vaknade, skulle ha gått till skolan men inte kom den jävla bussen , så jag gick hem igen till Victor.
kl 2 åkte jag och victor till Mörby c för att käka lunch med Lovisa, hur mysigt som helst.. hade lite problem med att betala parkerings lappen bara, haha hur många minuter får man för 6,50?
åkte senare vidare på möte, gick hur bra som helst, kunde inte hålla mig för skratt men de gjorde inte så mycket, blev glad av va de andra sa om mig på mötet.. nu känns allt mycket bättre..
Sen åkte jag , Lovisa och Victor till vallentuna och köpte kina mat och handla godis, haha och jag skämde ut dom så himla mycket " hallå vallentuna, var fan är guzzarna ? " HAHAHAHA, men jag vet att dom älskar mig endå
hade singstar i bilen också, tappade rösten och tappade andan av allt skratt

sen bar det av hem för att titta på idrottsgalan, det var ju lite kul, haha älskar programledaren ;D han får mig vekrligen att skratta, min humor exakt.

idag kommer alexandra hem ! det värker i hjärtat av saknad, min andra halva kommer bli hel imorgon för då ska jag träffa henne ! min halva + hennes halva = hel !!! fasst kommer ju inte vilja gå brevid henne, hon kommer ju va äckligt brun kommer se blekfis ut.. men de gör inget, bara jag får va med henne, en månad? de är ju för mkt att av ifrån mig, så välkommen hem alexandra!!! om några timmar  ;P

idag har jag och victor 9 månader , underbart <3
jag älskar dig.
han har en överraskning till mig (A) wie

Magaluf : 197 dagar
Spanien : 89 dagar

bye bye

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahha jag hade så kul igår!!

Grattis har jar redan sagt men grattis igen :)

2008-01-15 @ 12:23:37
Postat av: micchis

hahaha jaaa ! roligaste på länge..
tack gumman!

2008-01-15 @ 13:31:44
Postat av: Malin.

har ju lösen på min blogg, och vill inte att precis alla ska kunna läsa den..
men skriv till mig på msn så kanske du kan få lösen och så, så kan du läsa :)
(men du får inte ge ut lösen till ngn!)

2008-01-15 @ 13:44:26
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: micchis

okeej :) då gör jag det, tack

2008-01-15 @ 15:00:01
Postat av: Jess.

men du åker ju också bort om inte allt för länge :)

2008-01-15 @ 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0