sorligt.

idag återvände jag till skolan, var mycket lycka och mycket sorg !
kändes underbart när jag väl var där , fick träffa alla mina vänner och de vart så glada , jag fick träffa min klass, MIN KLASS!!! mina vänner... har inte skrattat så muycket på ett bra tag som jag gjorde idag, och de va väldigt jobbigt också, sitter här med ångest, jag vill inte lämna min klass.. jag trodde de skulle kännas bra att åka dit och de gjorde de, men endå känns det bara värre. vill inte lämna dom.. ropar inte ens upp mitt namn nästan längre.. jag tillhör inte den klassen längre, min klass. och det känns så jobbigt, satte mig på bussen hem , alexandra sjussade mig till Ledinge, när hon gick och jag satte mig på bussen , och vi hade lämnat av sofie i n-tälje, blev allt så jobbigt.. jag träffar inte dom Mån- Fre längre som jag gjorde förrut, blir alltför Oofta :( kan inte förklara , men de här har varit den lyckligast och jobbigaste dagen på länge..
känner mig ensam, vill inte lämna den plats jag varit så lycklig på egentligen, men jag måste ju, klarar ju inte skolan just nu.. de här är jobbigt.. och inte på de sättet " åh så jobbigt de är at byta skola " utan verkligen gråt känsla, im gonna miss you all... vet inte när jag kommer tillbaka till skolan heller.. men sofie och alex träffar jag ju endå, men det är verkligen vi 3 och oftast blir de bara så i skolan :( aj, de gör ont.
behöver någon som är med mig nu.


alexandra kom ju hem igår, helt ljuvligt. hon var super brun och jätte fräsch..hon hämtade mig i morse med bilen och så åkte vi till skolan och sen efterskolan åkte vi 3 upp till maci och käkade sen bar det avåt hem, hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0