städdag!

nu har jag absolut ingenting att göra så nu skriver jag här endå, ska försöka göra ett långt inlägg så du har något att läsa på rasten Lina ! haha

allefall,
har städat och möblerat mitt rum i 3 timmar idag, förstår ni hur hemskt jobbigt det var?
helt själv gjorde jag det också, bärde sängen , soffan allt möjligt.. dammsög och tvätta golv, så det är skitrent nu! känns så bra efter.. ska börja måla där inne nästa vecka.
hittade en påse med kläder jag lagt undan för kanske ett år sen som jag tyckte var fula då, men nu tyckte jag att dom va skitsnygga, så klämde in lite saker i min garderob ! fränigt
jag är inte riiiktigt beredd att gå till skolan än, de är fan ett stort steg, tänk dig att gå tillbaka till jobbet när du varit sjukskriven i ett halvår! det tar ju på en.. onsdag är det allefall bestämt att jag ska dit, 10.30 möte med Syv.
men varför måste jag dit innan? näe, ingen anledning, Sofie hoppas jag på att få träffa endå, och Alexandra kommer jag ju få träffa på onsdag.. hm, skolan är inte riktigt min grej..
har förästen sökt jobb idag, massor utav olika , ska även lämna ut massor utav CV:n, i really need a job.
om någon har ett litet tips på ett jobb så kan vell denna någon säga det till mig?

kan ju inte gå en hel vårtermin hemma och slasa i huset ?
nej, nu ska jag skärpa mig sörru.. jag får ju lixom välja, skola eller jobb ?
och man väljer ju jobb.. så jag ska kämpa tills jag har de där jobbet så jag slipper skolan.
fasst kommer ju sakna mina klasskompisar såklart :( Helen, Nicole, Emeli och ALLA ANDRA !

jag funderar på om jag ska sätta mig och titta på en film och käka godis, eller om jag ska ta en promenad med min musik och mina cigaretter :p ett mycket svårt val .. blir nog film , är slö idag.

btw, på tisdag har jag och älskling 9 månader .
och den 24 Januari har vi varit förlovade 1 månad <3 jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser också din blogg, bara så du vet! :)
har den sparad som bokmärke i favoriter på min data :) hehe.
det är kul att läsa om folk's liv, särskilt folk man känner, kul att följa liksom :)
men fattar att du blir trött, jag har också en blogg som är lösenordsskyddad, men skrev där hela tiden förut men nu har jag också kommit in i en period då jag tröttnat.
men det kommer nog tillbaka till både dig och mig. :)
take care!

2008-01-14 @ 14:05:30
Postat av: Malin.

det var jag som skrev kommentaren, skrev ju mitt namn men det kom tydligen inte med :s

2008-01-14 @ 14:07:42
Postat av: Lina

braa mickis, detta gillar vi, idag kunde jag sysselsätta mig på rasten ;)

2008-01-14 @ 22:13:51
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: micchis

malin: va kul att höra =)ja jag tyckero ckså det är väldigt kul men har själv börjat tröttna på att skriva och datan överhuvudtaget :p hehe.. jaha, får man läsa din blogg då? va heter du ? skulle vara roligt ! kraam

Lina: haha, jag är glad att jag gjorde något bra för dig, haha .. jag antar att jag måste fortsätat skriva ;D

2008-01-15 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0