varför ska alla dö?

jag tycker Heath Ledgers död är otroligt hemsk, han var inte min favorit och ingen jag kände men en person som man ändå inte kan hålla sig ifrån att bli lessen, jag hatar döden, jag är så trött på döden.. vila i frid.

har tillbringat dagen med Malin, åt frukost med henne kl halv 10, plockade fram allt möjligt gott så det var en superbra start på dagen..var med henne igår också och mös.. det var verkligen kul..
kom precis hem efter en halvtimmes promenad, var skönt fick lite ont i örat bara som vanligt.

igår åt jag middag med mammsen och pratade lite, det var mysigt.. sen körde hon hem mig och så sov jag hos victor, men han skulle upp tidigt att jobba så vaknade lite senare och gick till Malin som sagt..
idag ska jag träffa Alexandra, eller ja ikväll.Hon jobbar just nu sen ska hon hem och hämta hunden sen kommer hon till mig och så åker vi till berga och lämnar Donna =) sen får man se va det blir för snusk.. vi har ju våra planer.

imorgon ska jag med Malin till hennes nya lägenhet, det ska blir VÄLDGIT ROLIGT! hahaha, sen blir det lite andra planer..käka lunch i stan och så blir det nog också...

skriver kanske senare, vill bara gå och duscha nu :p
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0