vinterland

godmorgon..
är vaken äckligt tidigt, men jag sov hemma hos victor och han skulle till jobbet så jag gick med honom hem i det äckliga snöovädret.. hemskt, så nu har jag astma och håller på att dö av köld och värma samtidigt..
kunde ha sovit kvar till allefall halv 10 för sen ska ja iväg, men kunde inte somna om när victor gått upp, så jag gick upp endå..
varrför kommer snön nu lixom?hade varit perfekt om den kom i början av december och hann smälta bort till Januari så att man kunde börja se fram emot våren, men icke sa nicke.. nu börjar vintern om, så det är bara och ta emot det vita..kul

allefall, min nyår.. vart ju himla trevlig, fick vara med dom jag ville så va vi än gjorde blev nyårsafton perfekt.
vi åkte först hem till Persi, dom förade lite där och sen skulle det tydligen bära vidare, men vi drog hem till mig istället där sis hade fest, vi livade upp stämmningen och satte igång dansgolvet ;D blev riktigt kul till slut.
men stackars syster hade öroninflamation..
vid halv 3 drog Sandra & Lovisa, Carros vänner var kvar, men jag orkade inte längre så jag försökte sova i min säng, men nej, världens högsta musik var på till kl 5 på natten, jag låg där med världens huvudvärk och det gjorde ju ingenting bättre med den höga musiken. och folk var vakna till 8  på morgonen typ, usch hemskt.. folk röck i min dörr och trodde dom skulle sova där, så jag var GANSKA trött dagen efter...

fyrverkerierna vara i allefall hur fina som helst, och det var så mysigt att stå med alla och säga gott nytt år..<3
förutom att man såg typ inget för världens största snöflinger kom ner och landade rakt i ögonen, skönt..

dagen efter kom  VIctor hem till mig, vi hade verkligen jätte mysig dag, kollade massor utav filmer och åt gott gott! 

image58 


lite bilder från nyår ;


VI TRE ALLTID , ÄLSKAR ER

  1. Jag & Lovisa
  2. Lovisa , Persi & Sandra
  3. Sandra, Lovisa & jag
  4. Jag
  5. Sandra, jag, Lovisa
  6. Sandra & Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0