Vinterlov över..

hallå,
grattis till Sandra som fyller 18 idag<3
och Denise .. Grattis sötnosar.

lung och skön helg, imorgon börjar skolorna för de flesta, men för mig på tisdag. hihi..
tror allefall jag ska dit och plugga lite kärnämnen så jag slipper göra dom i 1an sen. usch, orkar inte åka dit och hem, så jobbigt att ta sig dit...men med musik på bussen så blir allting bra !


hm, har inte så mycket och skriva.. börjar få ont i halsen nu, men det är klart .. man ska vell aldrig få vara frisk antar jag...

skrev fel igår, jag skrev att det var 206 dagar till Magaluf , men de va 207  och idag 2060 :D haha.. viktigt att hålla koll på dagarna noga..
och 98 dagar till spanien!! längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0