en sommrig fredag?

heejhej.
sitter nu och väntar på att ta bussen till täby där jag ohc Lovisa ska möta upp Marcus och hans kompisar.
får se va vi hittar på , blir fest.
igår var det fest, i förrgår var det fest. jaa jag blir så trött, jag har inte råd längre. sista dagen idag som jag dricker innan  Magaluf har jag bestämt mig för (A)

för magaluf inträder om 29 dagar. det är helt otroligt. 9 månader sen vi beställde och nu är det 1 månad.
sjukt mycket har hänt under dom här månaderna, kompisar har hunnit fylla 18, jag har skaffat ny pojkvän m.m
jag mår verkligen bra för en gångs skull..

som sagt mitt ex var otrogen mot mig fem gånger, jag vet vilka ni är också tjejer. beware ;)
jag fick reda på det häromdagen. LÅGT säger jag bara puss på dig "sorgsen musiker" HAHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: haha

Varför bryr du dig ens?

Det är slut mellan er. Spelar det någon roll då?

2008-07-11 @ 19:06:14
Postat av: micchis

de spelar en jäävla stor roll.

för han gjorde de när vi var tillsammans.



2008-07-12 @ 14:04:34
URL: http://micchis.blogg.se/
Postat av: K

Palla bry sig om det när det e slut mellan er (fast det att det var i ert förhållande) so what. Och ja, otrohet e så jäkla fel men man gör något då när man E tillsammans med någon. Vill du verkligen slösa din energi på en dum kille som har varit otrogen?

2008-07-12 @ 15:09:10
Postat av: micchis

jag lägger ingen energi alls på honom, han finns inte ens i mina ögon.

jag visste ju inte ens om det , fick reda på det häromdagen så va ska man göra ?

2008-07-12 @ 17:26:31
URL: http://micchis.blogg.se/
Postat av: K

jo lite måste du för du skriver ju upp om otrohets sakerna och vilka det är blabla. Din 'stoora' kärlek svek dig. Någon kommer svika honom senare, tro mig kalastjejen.

2008-07-13 @ 14:42:12
Postat av: micchis

klart jag bryr mig, jag är så sjukt förbannad för jag känner mig så lurad. det är vell inte konstigt endå?



japp, jag trodde de va min stora kärlek men icke sa nicke, jag tycker bara synd om nästa tjej som får honom.

2008-07-13 @ 16:20:11
URL: http://micchis.blogg.se/
Postat av: K

Nej det ere inte, skräm tjejerna bara sen gå vidare ^^

2008-07-13 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0