godmorgon, nej bara morgon

hej.
jag förstår inte, kl är halv åtta.. jag har inte varit uppe vid halv 8 sen jag gick i skolan och de va typ 2 år sen .
var uppe vid halv 7 dessutom. ska nämligen iväg på möhippa nu. blir en helgalen dag. min syster ska som sagt gifta sig.
så vi blir ett gäng tjejer som ska göra hennes dag till ett helvete och himelen på samma gång.

igår var jag, alex,matte och marcus på skansen :) tittade på alla söta djur, fasst vissa är ju sjukt äckliga.
sen tittade vi på allsång också. mys . men var så äckligt mycket folk så vi satte oss på gräset och lyssnade på musiken istället, var endå inga bra artister så man missade ju inte så mycket. men kul var det. så jag hade allefall en hel bra dag.

hur kan jag veta om det är sanning eller lögn ?
jag hoppas på att det är sanning och att det inte är något bara för att du e arg på en viss person.

ska gå nu, för dom kommer och hämtar oss nu. berättar mer på torsdag eller efter helgen, beroende på om vi åker till v-ås ,
puss

Marcus

Kommentarer
Postat av: Marie

Så himla roligt med möhippa :D

Ha det så bra

2008-07-16 @ 08:34:47
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0