guitar hero

hej alla fans.
igår fick carro något impuls och åkte iväg till arninge med mig och köpte Guitar hero, vilket är det tråkigaste och värsta spelet jag vet. men men, jag gav det en chans och nu är jag fast !!! jag är bäst och jag är fast.. det är illa för nu vill jag spela hela tiden och jag kan ju inte bli en nörd?
spenderade allefall en del av min kväll med Jennifer också, massa smaskiga skvaller fick jag höra, OJ OJ OJ va jag garvar åt en sak HAHAHAHA. jag tror du vet vad J ;)

innan på dagen begav jag Sandra och Sk oss till täby c för att betala sista av resan, så nu är den betald och biljetter och taxfree kommer inom kort då vi ska beställa allt vi ska ha med :D jag kommer vara så sjuuuukt sliten efter den veckan men det är det såå värt.  käkade även på sandys för första gången och det va ju super gott.

kl 5 kommer alexandra och hämtar mig då ska vi till täby och sova i hennes mormor och morfars hus, hon bor där i veckan medans dom är bortresta.. då ska vi äta pizza och titta film.
ska gå och äta nu. puss

Love doesn't have to hurt


39 dagar till Magaluf
97 dagar till min 18 års dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0