idag är det exakt 3 månader till min 18 årsdag, hipp hurra

när man kommenterar någons blogg får man gärna göra det med ett helt namn tycker jag, en bokstav börjar bli ganska drygt. jag pallar inte sitta och försöka lista ut vem som lägger dumma kommentarer.
fasst det var ju faktiskt "inget illa"
haha åh, jag blir såå trött.

jag mår inge bra idag heller, men nu är det dags att vila lite allefall, för på tisdag kommer jag inte heller må nå bra, imorgon ska jag och tjejerna träfaf Lovisa för första gången på två veckor så då blir det party, aaaa jag längtar sönder mig. ikväll ska alex komma hit, de vuxna håller på att laga mat nu så vi ska få en goood middag sen ska vi på foto grejj imorgon på eftermiddagen. så lite bilder kommer nog upp imorgon eller så =)

vill bara tillägga att igår var en sjuk kväll. haha

34 dagar till Magaluf
92 dagar till min 18 årsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0