mö hippa.

hejochhå.
kom precis hem från mamma och täby.
var i täby och köpte present till imorgon, blir möhippa imorgon. tror inte anna läser det här så jag kan nog skriva det.
ska bli skitkuL =)

var hos mamma igår med Marcus, vi hade myskväll.. sen idag ska jag marcus matte och alex göra en rolig grej :)
jag tänker inte säga va de är för då kommer en viss person säkert dyka upp där, bara för att han e så besatt av mig :)

idag tog SK körkort!! grattis underbara tjej. <3 nu blir det åka som gäller ..
marcus åker bort i en vecka på lördag , bara drar ifrån mig sådär :O inte okej.
och jag och alex ska till västerås till ett par kompisar, yeaj ladda bilen med musik och sprit och packning ;) haha.

nu vill inte jag skriva nå mer. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0