nej de är ingen vanlig dag för det är faktiskt onsdag hurra hurra hurra

heej alla kända och anonyma.
har varit och badat i poolen med min farbror och även lyssnat på musik och njutit av de fina vädret =)
en dag mindre kvar sen blir det party. Sandra det är dags att komma hem nu, man är inte borta i 2 veckor från mig. inte okej. igår var ju som sagt sofie här , vi hade de super. jag lagade mat och vi käkade och drack occh pratade om livet, sånt har jag saknat att göra med henne. så nu har vi bestämt att de får gå högst en vecka mellan vi ses varje gång.
ikväll kommer Lovisa, vart lite akut men jag ska ta hand om dig hjärtat <3
imorgon så åker jag och Alex till bromma och är barnvakt till fredag kväll, sen ska jag ha tjej kväll med syster min sarah.
ingen vet, men jag och sarah är riktigt sjuka i huvet när vi är med varandra.. ni vet inte. fasst jag är ju alltid sjuk ihuvet så :)

och jag och Jennifer har inte setts på två veckor heller, det är inte okej !! vi måste ju se på förtrollad. och jag har så mycket att berätat och det vet jag att du också har, så jag väntar med spänning att få höra allt och ingenting.
och på fredag har jag och marcus varit tillsammans tre veckor (A) haha. jag räknar varje vecka .. så om en vecka är det en månad, det är ju lite gulligt ! <3 han borde också komma hem snart tycker jag, men de gör han ju också .

och det är vell inte så jävla konstigt att man bryr sig fortfarande ? det gör mig så sjukt arg.
en mer elle mindre betydande människa som jag tappat. vilket jag är både glad och arg för.

2 dagar tills sandra  kommer hem
3 dagar till marcus kommer hem

17 dagar till Magaluf
75 dagar till min 18årsdag
None
kom hem slampa None


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sitter här och hejar haha

2008-07-24 @ 02:36:44
Postat av: micchis

a hejhej

2008-07-24 @ 10:17:10
Postat av: B

Skitsnack e så ute! Palla snacka skit om folk?!

2008-07-24 @ 14:17:24
Postat av: micchis

vem har snackat skit?

2008-07-24 @ 20:58:28
URL: http://micchis.blogg.se/
Postat av: B

du e ju känd för det:)

2008-07-25 @ 00:54:56
Postat av: micchis

haha jaha :)

va coolt att jag är känd för något ! :DDD

2008-07-25 @ 13:40:33
URL: http://micchis.blogg.se/
Postat av: K

ja visst ere :) tur tt någon gillar att vara en dålig förebild! riktigt glad för din skull!

2008-07-26 @ 00:21:26
Postat av: Anonym

hahahahahoifhoifehhahah ;D sorligt!!

2008-07-27 @ 14:31:17
Postat av: micchis

jag är ganska sorlig :)

2008-07-29 @ 12:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0