rock and roll aaaall night, we party everyday.

Hej mina kära vänner och mina kära ovänner.
min dag har varit bra , fick donken till lunch sen har jag och lovisa bara levt lyx liv här hemma.
farfar var hemma en stund idag, så sprang in och tjoade på han också =) var ett tag sen jag träffade honom så.
nu sitter Lovisa och spelar guitar hero, hon är så sjukt äcklig. hon har gjort det sen vi kom hem, och det var runt två.
sen när jag frågar om jag får spela säger hon, Ja nästa låt, men tror ni jag får spela nästa låt eller? nja
men hon är ju som hon är.
igår var vi ju i täby, hemma hos marcus kompis. jätte trevligt hade vi..det var marcus 5 kompisar typ och jag och Lovisa!
slutade illa för en del, men du e söt med blått öga med =)

jag har kommit på att jag skäms alltid och har sån ångest dagen efter jag har druckit, vet ni varför?
jag skäms över hur jag är på fyllan. antingen är jag aggressiv eller så säger jag massa saker som inte borde komma ut ur min mun, eller så är jag bara allmänt överglad.

ikväll händer grejer kan jag lova er, om jag var i brottby skulle jag rymma där ifrån om jag var ni.
det här kommer sluta illa. så taggad!!


Lovisa and me


28 dagar till Magaluf
86 dagar till min 18årsdag

M+M
:)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ingen vet vad vi gjorde ikväll :)

2008-07-13 @ 02:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0