Sollentuna

Hej.
jag mår inte så värst bra idag, blev lite mycket dricka igår hehe. var i Sollentuna på en krog, sjöng kareoke och köpte upp alla pengar jag hade, en ny dricka varje minut, men men man mår som man förtjänar. hade allefall en jävligt trevlig kväll.
var med Alex, Lena, Peter + Lenas kompisar.. haha dom är så sköna. känner ju att halsen är sämre idag , men jag sjöng för fulla muggar oj oj va hemskt det måste låtit.
idag blir det kanske kalas hos mig, några kommer allefall, sen vet jag ju inte om fler kommer, men om vi blir få så blir det nog bara bastu och öl =)
ska börja laga mat nu tror jag, tänkte göra wook . ska sitta här hemma ensam och äta. dåligt synd det är om mig.
men sen kommer ju mitt sällskap, så det kanske inte är så synd om mig allefall.
som jag och Patrik sa igår när vi låg vid poolen, måndagar kanske är bra i allefall.

tack SL för att ni går igen. så att man kan ta sig ifrån fitt-brottby.

35 dagar till Magaluf
93 dagar till min 18 årsdag

Kommentarer
Postat av: M

jaså så du kom in på krog? du e ju förliten och ser ut som en 16 åring.. inget illa :)

2008-07-05 @ 22:37:33
Postat av: Micchis

haha jaja!

2008-07-06 @ 15:14:17
Postat av: Marie

Jag brukar ju minsann bara skriva M men det är inte jag som skrivit det där kan jag lova!!! / Marie

2008-07-13 @ 22:47:18
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0