sommar

heejochhå:)
hemma nu en liten snabbis i brottby. var tvungen att skicka in mina gymnasie ansökningar så jag får börja skola i höst =)
har varit med marcus nu sen i söndags, bara legat och deegat hemma hos mamma och sett massa filmer och myst.
hans födelsedag var ju igår, så vi tog det bara lugnt eftersom tisdagen hade blivit lite för mycket :P

lovisa är hemma från rättvik nu och jag vill bara krama dig hjärtat.

kan ju säga att de finns så många idioter som försöker förstöra för mig och min bästa vän. det kommer aldrig funka, få in det i era små hjärnor.

nu är det bara 9 dagar till Magaluf. :O shit.. måste ju börja packa snart haha.
snart draaar vi tjejeeeeer :D jag är lyycklig. och jag vet att ni också är det. bästa veckan på året.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaagaaaaaaaaaaaaaaaaaluuuuuffffff

facebook funkar inte på min data just nu, det suger.
ska gå till malin nu, sen träffa sandra och dom och sen va med min pojke !
bye asses

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag behöver dig

2008-07-31 @ 19:07:43
Postat av: Anonym

haaaaaahahahahahaha!!! hon kommer att kracsha mohahah!!;D känner det på mig ;s.. beware!

2008-08-02 @ 02:27:00
Postat av: micchis

vem kommer krascha?



HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAH

2008-08-02 @ 10:44:33
URL: http://micchis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du såklart :)

2008-08-02 @ 17:38:34
Postat av: micchis

jaa det kommer jag säkert, då slipper du kommentera min blogg ;)

2008-08-03 @ 16:56:02
URL: http://micchis.blogg.se/
Postat av: Anonym

det som e så kul^^

2008-08-03 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0