.västerås.

hemma från västerås nu. har haft det jätte kul, jätte skönt att komma bort.
road trip är ju det roligaste som finns, även fast det inte var så långt.
men nu är jag hemma och Lovisa är här hos mig, inatt händer det grejer igen. (A)

och marcus har åkt till turkiet nu eller nej de har han inte hahaha för hans plan e försenat så han sitter på arlanda och kommer göra tills ikväll, nästan lite synd om honom . då hade ju jag kunnat vara med honom idag :O
kommer sakna ihjäl mig, gör det redan.

möhippan var hur rolig som helst, vi klädde ut henne och skämde ut henne.
vi gick på porrdans, och vi fick lära oss hur man dansade som strippor.
gick på spa, picknickade och massa annat.
titta hur hon såg ut HAHA! :


ska köra idag också, det är ju det roligaste som finns nästan.
men nu måste jag gå så ni vet , hejdå kraysi

21 dagar till Magaluf
79 dagar till min 18 års dag

Kommentarer
Postat av: B

e du flata!?

2008-07-19 @ 22:56:37
Postat av: micchis

haha ja? fel och vara det eller ?

PUSS PÅ B

2008-07-20 @ 11:19:45
URL: http://micchis.blogg.se/
Postat av: B

Har jag sagt det flicka lilla? :) jag bryr mig inte om du e flata och tänder på muttor ;)

2008-07-21 @ 00:30:44
Postat av: Anonym

haha ja för det gör jag ju säkert också när jag har pojkvän.

2008-07-21 @ 10:22:43
URL: http://micchis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju bi? :)

2008-07-21 @ 19:40:32
Postat av: micchis

jaja, de är jag säkert

2008-07-22 @ 13:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0