come on over, come on over baby

Hallå hallå.
jag är så trött och så sjukt sliten.. gillar inte sommarlov, man vänder ju på dygnen och sliter sönder sig själv haha
igår var jag hos Mami med J och M =) hade det super bra.. jag ska börja skriva namn med endast deras första bokstav så att mitt liv blir lite mer gåt aktigt , lite mer spännande och intressant. jag är rätt spännande av mig faktiskt.
kom hem idag, middag och sen la mig i min säng tittade på film, somnade, vaknade, tittade på film och nu sitter jag här.. hur trött som helst, men kan inte sova och sen blir jag så sjukt förbannad på folk som håller på och kollar en, du ska inte bry dig ett skit kan jag lova för vi är ingenting lixom? hur länge har jag känt dig, en vecka? haha, idiot..

jag är superglad, i helgen kommer E!! jag har inte träffat henne sen i februari så de ska bli jätte roligt, får se vad vi hittar på för skojj, vi hittar alltid på något.. kanske blir en tur till cosomonva eller skansen? vi får se .
imorgon så blir det filmmys med en av dom absolut bästa jag har..
och imorgon åker även L till danmark tidigt på morgonen och stannar där i 2 veckor :( mitt hjärta åker ifrån mig. jag hatar dig ! <3 :'( så den 7 Juli ses vi inte förns.
på onsdag ska jag allefall gå och se Sex and the city med tjejerna ( utan L :/ ) vill verkligen seeee !!!
så den här veckan blir otroligt lugn, inget festande hade jag tänkt mig utan bara filmmys och sova.. sen vet man ju inte om ja håller de haha men så som de ser ut nu blir de bara mys mys mys. och jag gillar mys..

Jag och jennifer träffades tidigare idag och tog en cigg utanför ica, sen drog vi hem till mig och tittade på klipp från förtrollad på datan, och sjöng med våra låtar.
ska göra en ny tatuering om ett tag , fast de är när jag får pengar förståss, först måste jag ju betala resan vilket jag gör nästa måndag ( har dock inga pengar ) så vi får se hur det går hehe..berättar inget mer om tatueringen den får ni se en annan gång.
ska till chrisitne imorgon, ska bli lite skönt var ett tag sen .. så ska försöka passa på att prata imorgon om allt.

tänkte allefall gå och sova nu

men...
...Bygg killar, det är något jag insett att jag tycker är så otroligt snyggt !! det är helt sjukt.. bygg byxorna ... asså MM!!

47 dagar till Magaluf
105 dagar till min 18 års dag

puss på mina läsare ( som höjjs varje dag, de blir jag jätte glad för, keep on reading  )  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0