en tjockis tagen på bar gärning

Höhö.
kom precis hem från stan, har varit på inspelning av det nya pogramet som kommer sändas i höst på tv 5,  Musik Maskinen.. satt i publiken längst fram, det var ju as nice och jag lovar jag och de andra kommer garanterat synnas i tv haha pinit.. jag var där med Sandra, Lovisa, Lollo, Mickis och två till minns ej namnen :O haha hemsk jag ee. var där sen 5 - 10 så var helt slut efteråt men det var riktigt roligt.. artisterna som var med var Josefine Sundström, Jan Johannsen, Chris ( minns ej efternamnet) och Lagaylia eller va fan hon heter.. OCH JAG KAN INTE SLUTA TÄNKA PÅ PROGRAMLEDAREN!!! fyfarao vad snygg han var, jag skulle inte banga asså.. mmmm
efter pogrammet drog vi in till stan och käkade donken, då var jag lycklig hehe.. nu är jag så trött så jag håller på att dö..
men tänkte städa lite i hemmet först , allefall gäst rummet för annars blir jag utslängd. NICE
så har ingen aning om vart jag sover på midsommar allefall, någon som erbjuder sängplats?
imorgon blir det fotboll i kungsan, för fan Sverige visa vad vi går för nu.. först picknick i stan och sen kungsan..
jag älskar att vara med mina tjejiisar =)

nej du, nu ska jag gå .. palalr inte sitta här, alla är så fucking sura och jag vill verkligen bara lägga mig i sängen nu och ha lite ångest och dricka sprit och sen bara däcka och inte vakna upp och bara få alla att må så himla dåligt.
ja, alla kan ha ångest ibland.. och jag brukar inte skriva ut det här men just nu är jag så trött på allt så jag skiter it faktiskt, tyck att jag är patetisk men ibland får man ha sånna här dagar..

Pictures of  you
Pictures of me
Remind us all of what we used to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0