Midsommar!

Ja, så var den här igen. har bara dåliga minnen från midsommar men den här gången så ska det bara bli bra.. det kan ju inte bli annat en bra, ska ju fira med mina tjejisar =)
Jennifer sov hos mig inatt, vi hade as mysigt.. haha jag orkar inte vara med henne mer, jag garvar så jag håller på att gå sönder, vi satt ute och ölade med Anna och Cia vid garnis sen drog vi hem till brottby, svullade mackor gjorde vi också .
jag är rätt sliten, orkar inte ha midsommar idag ! fasst jag är endå taggad. har inte börjat fixa mig en, ska vara där vid kvart i 4 typ, hos sandra alltså.. jag är ruinerad.. mat och allt kostar ju..
btw, skolan gick åt helvete. ingen förstår hur jobbigt de känns.. så nu tänker jag inte berätat va de var jag tänkte göra med skolan. fuck you cp skola!!
50dagar till Magaluf!!

jag är arg, lessen och besviken. jag pallar inte med den här leken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0