och nu börjar det, det kommer bli ett helvete :D

heej. måste bara innan jag börjar skriva säga åt er att gå in på Lovisas blogg Lovsi.blogg.se och läsa inlägget läs, förstå , gå, ta till er alla fucked up människor.

sådärjaa, hej hej!
kom precis hem från mamma min har spenderat natten och dagen hos henne.. hon åkte hem från jobbet igår då plockade hon upp mig i brottby så käkade vi donken i norrtälje och hade filmmys ! och idag har vi varit på stan och överallt och shoppat loss, har även blivit grymt fint hemma hos oss nu.. Åkte även förbi min gamla skola och tittade på studenterna , åh jag ryser .. jag vill också stå där.. jag skulle vara så lycklig om jag fick den chansen. (A)

ska vara med alla mina underbara girls ikväll. Lovisa, Sandra,Malin,Sk, Johanna och ?Julia? ( kanske matte och alex? )
avslutningar idag ju så de måste vi ju fira lite, men vi får se vädret hindrar ju en från att vara ute så får se hur vi gör alltså.

i've been dreaming of the kiss of love, kiss of love, kiss of love
jaa jennifer,jag drömmer fortfarande och snart kan vi sjunga med låtarna för dom är snart ner tankade ;)

jag vill verkligen bara tacka alla mina fans ( vänner ;) haha, för att dom ställer upp i tunga tider.. hade inte klarat allt annars..så jag är överlycklig att jag har dom, tänkte dela med mig av lite pics på mina tjejer.. ska gå och fixa mig lite nu..ha en fin fredag och helg. så hörs vi. bye

NoneNoneNone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0