och så var det fredag igen.

heej, först och främst.. jooo jag är en Serena !
jag är vaken, jag är trött och glad för idag kommer ju Erika himla fantastiskt hurrudu. det var ett halvår sen, det är helt sjukt så lång tid får det inte gå mellan varje gång man ses men sen bor du ju en bit bort också..
i onsdags var jag ju på bio, såg Sex and the city ååh, var ju den bästa film jag sett ville inte att den skulle sluta och endå var den 2 och en halv timma. helt underbar film.. så  nu har jag lovat Lovisa att gå med henne på den när hon kommer hem, inte mig emot! =)  innan bion gick vi till tegel, asså det är helt idiotiskt det var fortfarande middagstid ingen krog tid och vi gick dit för att sandra och Ceceli skulle ta något att dricka, men nej han bad oss som var under 18 att vänta utanför, HA !! säkert.. så då drog vi allihoppa och satte oss på det gamla värdshuset tror jag det är som ligger brevid donken på uteserveringen där köpte dom och där fick vi vara och även smacka en smutt.

igår åkte jag in till stan med sis, hon skulle köpa klänning som sagt inför det stundande bröllopet , men hon hittade ingen så hon tog en som hon hittat på internet istället, jätte fin.. sen kom ju Alexandra också =) vi tittade resor för hon ska antagligen med till Magaluf:D:D hoppas..så vi hyrde film och käkade chips och sen somnade vi gott.

jag blir fruktansvärt arg för att du ignorerar mig och behandlar mig som skit. idiot varning?
och endå älskar jag dig och vill mer än allt annat va med dig, det är ju inte normalt

43 dagar till magaluf
101 dagar till min 18 årsdag

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha serena, du?

2008-06-27 @ 13:55:19
Postat av: Anonym

Japp anonyma person :)

jag är en serena och vad är du? jo anonym

2008-06-27 @ 14:06:32
Postat av: K

Har du en släng av dyslexi mån tro?

2008-06-28 @ 12:13:01
Postat av: Anna

Mickis, idag är det Rooooberts ;)

2008-06-28 @ 12:55:38
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha AAA fett med dyslexi :)

2008-06-28 @ 16:40:59
URL: http://micchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0