rehab

Vaknade nyss, inte helt utvilad efter gårdagen men det funkar .. blir en lång dag ida och imorgon,imorgon fyller mitt hjärta 18 år Sandra, och vi har planer för hennes dag kan jag lova så allt det ska fixas idag ska mötas upp i täby och senare in till stan för att möta Julia och Sk.. Men Lovisa kommer hit först så då åker jag och min underbara fru till täbban och sen vidare för att fixa de sista , jag vet att du vill veta sandra men jag tänker inte försäga mig.

Var ju på den där kursen igår för körkortsgrejen, ASSÅ HELT ÄRLIGT det var det värsta jag vart med om .. dom där 4 timmarna kändes som 10 timmar , både jag och Uffis höll på att helt ärligt somnade man nickade till typ 20 gånger då ögonen bara slöts ihop, väldig onödig process de där.. jag har ingen aning om vad process betyder men jag tyckte de lät bra i den där meningen hah
mötte allefall upp jennifer när jag kom hem runt halv 11 då vi drog till vårat hemliga ställe och hade ritualer och drack öl . haha jag älskar det, så sjuka , hahaha ni borde bara veta. jag vet precis vad jag vill offra allefall..
tänkte gå ut och sola nu passa på innan lovisa kommer och vi måste dra iväg .


jag har en date på fredag hihi :)

image140

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)
Kram

2008-06-03 @ 10:49:03
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0