satans förkyld

hej, jag är så sjukt förkyld.. sjukt sjuk kanske man skulle kunna kalla de , jag mår allefall inge bra , varken psykiskt eller fysiskt just nu. har vart en jobbig dag, mycket känslor inblandade.. saknaden är enorm, ville bara ha mer och mer och ännu mer. men antog att det skulle vara så .. men de här känns bra, hur det en blir =)
kom nyss hem från donken, jag och sandra tog en tur med moppen ( snart blir det bilen ) satt där någon timma eller två och åt och åt. det där lät lite äckligt.. beställde en paj runt 12 ungefär och sen när vi fick den så va den HUR varm som helst, visst det är ju fräscht men jag lovar den var så otroligt varm att vi har brännskador i munnen och på munnen.

imorgon blir det bio med C,S,C och J =) först ska dom där horungarna som är 18 gå på tegel och dricka något och jag ska med in ( om jag får det ) och dricka en cola eftersomjag först fyller 18 om drygt 3 månader. jag är inte arg , neej.
kanske åker med Sis' in till stan imorgon och tittar på bröllopsklänning, eftersom de är bröllop i Augusti. Min äldsta syster ska gifta sig !!! :D men jag missar bröllopet pga att jag åker till magaluf samma dag, fasst vette fan om de blir någon resa för min del, pengarna ska som sagt vara inne på måndag och jag har bara 1500 och det ska vara 5400 typ, och mamma och pappa kan ja ju inte be eftersom dom betalade nästan hela min egypten resa :/ MEN JAG SKA ÅKA TILL MAGALUF MED SANDRA OCH SK !! det e de enda jag sett fram emot, så om jag inte får pengar rånar jag en bank och då är jag seriös, vissa har redan sagt ja till att hjälpa mig.. fantastiskt snälla kompisar jag har. riskerar fängelse för min skull.

jag tänkte gå och sätta på en film nu, äta upp dom 2 sista godisarna jag har i min påse och sen lyssna på musik tills jag somnar, men jag är inte trött jag är taggad, någon som vill festa med mig nu? ring!

miss my Lov(e)isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0