sommaren är här

Hej å hå.
jag är så jävla glad, njuter fullständigt för vädret är ju så perfekt !!  visst mitt liv är inte på topp, men vädret gör så att man glömmer allt och bara lever för stunden.. för sommaren gör att man är så fri.. man kan bara göra va man vill speciellt nu när alla ha sommarlov och jag är ledig och jaaaaa allt är perfekt :D
har haft en jätte bra helg, i fredags åkte jag och Emeli till Sollentuna och mötte upp Alex, Matte och Jimmy.. satte oss i en park med musik, dricka, cigg och varandra .. det var jätte varmt till sent på kvällen men sen när det började bli kyligt förflyttade vi oss till ett berg och gjorde en brasa , åh.. missade sista bussen hem gjorde jag och empeli också så vi alla gick till en skola och åkte Linbana. haha så jävla kul.. det var en underbar dag.
vaknade däremot på lördagen vilket inte var helt underbart, jag hade inte sovit någonting för min allergi tär ju seriöst sönder mig, skulle ha varit barnvakt till Noah och Mira i stan men jag kunde inte, för jag mådde så dåligt att jag höll på att dö. åkte allefall hem och jennifer mötte upp mig, satte oss vid min pool och solade, i flera timmar det var hur skönt som helst åkte även till bergas badplats sjukt mysigt ställe :)  , Lovisa kom till mig senare på kvällen och drog till täby kyrkby till ett par kompisar där vi även tillbringade natten så kom hem på dagen, tog moppen och åkte på utflykter.. tog en trip till berga där vi käkade donken, bästa maten.. senare en trip till vallentuna för att köpa godis. och idag mår jag inte bättre kan jag lovar, hostan dödar mig , sakta men säkert ( vissa folk skulle vell dö av lycka om jag dog, för då är det ju fritt fram ) ska allefall möta upp Jennifer my dear och åka och bada och sola hela dagen låååång och sen bege mig hem för att gå på Körkorts kurs :D Wiee !

Här är bilder från fredagen ; mys


lägg märke till att hela min bh syns på sista bilden, jag ber om ursäkt , jag såg faktiskt inte det.. men varsågoda och titta. Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Och sen ska du träffa mig igen ;D

2008-06-02 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0