Sommarlov

Hej alla krays.
igår var jag lovisa alex och julia hemma hos Sandra och tittade på fotbollen, svullade och drack öl! vi är ena riktiga killar..
och självklart vann ju sverige, hade ju inte trott något annat heller, ljjoo.
har även vart hos mamma en hel del i helgen, var där med L och M , vi blev bjudna på fest av grannarna haha as sköna, 40 + och det vart ju hel roligt, tipsade även en av grabbarna att min mamma var singel (A) så nu har han lovat att vinka till henne fan va hon skämdes när jag berättade de, haha mamma där fick du, efter allt du gjort mot mig ;)
Sen några dagar senare kom alex förbi och sov över i 2 dagar, vi hade filmmys, det har jag saknat att ha .

Appropå skolan, imorgon eller nästa vecka får jag reda på svaret.. jag är nervös.. jag berättar ingenting här ennu ifall de inte blir så, men fan va glad jag är om det blir så !! ingen förstår.. då ska ingen jävel få komma ivägen för min framtid.. den är spikad och klar då och ingen och inget problem ska komma i vägen, jag ska se bort från allt om jag får den här chansen..

är med Lovisa nu, vi har hyrt en skräckis och köpt massa snacks gott ja, så vi sätter vell på filmen snart sen ere läggdags för lovisa ska till dagis en sista gång nu innan lovet och själv ska man antagligen träffa Sofie och Alex för de är deras skolavslutning och då blir det party .. har inte träffat sofie på jätte länge känns de som :/ så de ser jag verkligen fram emot och hoppas att de blir av.. helgen vet jag inte riktigt hur de ser ut, blir vell killkväll  på lördag , och titta på fotboll.. som sagt vi är ena riktiga killar..bärs och cigg och ligg.. det är liiiivet.. kröka röka pöka.. oj va min helg kommer bli bra ;) hahahahaha.

 sis and i ! hahaha


i'm a dreamer, and i dream of what will be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0