vart fan tog glädjen och sommaren vägen?

Hej och hå.
idag är det måndag igen, stackars er som jobbar HA HA! själv är det sommarlov med mina tjejer och vi lever livet som om det vore den sista dagen vi levde..
i mitt förra inlägg skrev jag ju om att jag skulle fira alla avslutningar som hände den dagen, fredagen den 13 blev en skit lyckad dag , va länge sen man hade så roligt , slippte känna sig spänd och kunde bara koppla av.. sköna människor dom där lite yngre :) trivs bättre med dom en äldre, dom är mer avkopplade. hängde allefall vid kvarnen halva natten, fick sedan sjuss utav en fältare tillbaka till Brottby för att äta korv vid tennishallen, bullar fick man också jag levde livet ;D haha. lördagen var det brännbollsfest hemma hos oss, as nice var vell upp mot 50 pers ute i trädgården, söp,spelade brännboll,dansa, tittade fotboll, bråkade och allt möjligt gjordes den dagen.. var en riktigt jävla skum dag.. men endå den bästa dagen på ca en månad.. fick ju träffa dig hjärtat.. kändes konstigt i början men endå jätte bra när jag vaknade brevid dig på morgonen.. bästa morgonen :) tack för deet.. hoppas det blir som vi sa.. <3 har saknat dig, och nu ska det bli som vanligt igen.. ( hoppas jag ) ja är lycklig igen !

DU, kan lägga av med dina tönterier. snälla om de nu är så fixa det då. så vi slipper dig ingen pallar med dig endå
jaa, och eftersom livet enligt DIG är en tävling så vann jag ju tydligen den enligt DIG . fan skaffa dig ett liv, du är patetisk..
och du gör bara illa folk, låt människor vara så ska du se att allt blir så mycket bättre gumman :) Puzzzzz o kramiz

54 dagar till Magaluf,  det börjar närma sig tjejer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0