egypten

42 dagar. kvar. jeeii

jag hatar min blogg.
idag har jag varit i täby med mamma och victor, victor var hos doktorn han var inge sjuk han trodde bara det, han e lite senil. Sen gjorde han sitt pass, för det närmar sig resan nu.
Burger king åt vi också, mamma är alltid lika äcklig.. gör dom värsta sakerna ni kan tänka er inför folk. haha

sen gick victor till sin äckliga musikaffär, så tråkig :) men jag och mamma shoppade litegranna.. hittade inte så mycket men några skor, jag klarar inte av hur fina dom var. jag är så snygg i dom. :) tack

nu får jag inte skriva längre för nu är victors nerladdningsprogram kvar, så jag kan faktiskt inte rå för att inlägget att d blev kort.. ska ner till Ica nu och växla 20 lappar, vet inte hur många men blir 4000 tillsammans så blir några tusenlappar ;) haha , det är till resan.. den är klar betald nu , pappa betalade resten, jätte snällt tack så mycket..
så nu har jag bara 2000 kr kvar som jag ska ha med mig där nere för resten har jag redan klart :D

hade en bra helg allefall, orkar inte skriva om den men den var cool .
fredag var jag med victor och mös pös, i lördags var ja hemma hos lovisa with my friends and had a little partiieee, söndagen tillbringade jag hosl ovisa först och sen hemma hos victor. ALLTID HEMMA  HOS VICTOR ! :)
aldrig hjos mig.............
men de är ingen fara, jag kan bli utlämnad från min familj !
nej jag skojja, jag är jätte rolig..

Jag älskar dig

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0