frågor igen igen igen igen och om igen

DIG:
1. Hur lång är du ? - 1,60
2. Vad vill du bli när du bli stor? - frisör
3. Vad pluggar du ? - inget
4. Har du långt hår ? - nej
5. Vilken hårfärg har du ? - rött
6. Sminkar du dig ? - jaa !
7. Har du haft sex senaste månaden? - har man pojkvän så har man lixom ;)
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? - rosa
10. Har du kysst någon idag ? - Nej

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? - nope
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? - kan man ju inte välja
3. Hur många syskon har du ? - 3 systrar.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? -Hej då mamma
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? - minns jag ej, för de var så länge sen :P
6. Hur många ställen har du bott på ? - 1, snart 2
7. Vem i din familj stör du dig mest på ? - jag stör mig på allt och alla
8. Vilken familjemedlem är snällast ? - mina kära systrar
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon ? - idag, vi var på Ikea och sen käka

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? - Igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar ? -Lovisa
3. Har du kysst nån kompis ? - Ja såklart
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? - haha jo då
5. Vem har du varit kompis med längst ? - Erika
6. Vem känner dig bäst ? - finns de många som gör
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? - halvår typ ? räknar inte direkt
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? - beror på
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? - nej varför skulle jag ?

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? - strumpbyxor och en svart tröj/klänning.. tunika kanske de heter ?
2. Har du bytt om idag ? - japp, från morgon till eftermiddag
3. Favorittröja ? - strumpbyxor :)
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? - ja vene
5. Har du gett bort kläder nån gång ? - ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? - visst har jag de
7. Har du handlat kläder genom internet ? - Jaa
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? - Nej, folk ser ju endå hur små eller stora man har
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? - ja  vene
10. Vad använder du för skor ? - svarta stövlar'

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? - Ja
2. Klä dig annorlunda ? - jaa
3. Vara dig själv ? - jaa,skäms inte för mig sj
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? - Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? - Haha JA!
6. Pierca dig ? - jaa, har massa redan
8. Ha sex på offentlig plats ? - beror på ,men de är nog lite spännande ;D
9. Vara omogen ? - JA!
10. Äta småkryp ? - nej, asså nej


RANDOM:
1. Vet du vem FATO är ? - nej?
2. När tuggade du tuggummi senast ? - idag, mammas nya
3. När var du på semester senast ? - i sommras
4. Vilken färg är det på din tandborste ? - rosa
5. Är ditt hår tråkigt ? - jaaa !!!!!!!!!!
6. Vad har du för påslakan just nu ? - rosa
7. Vem såg dig naken senast ? - victor ?
8. Hur ofta duschar du? - flera gånger i veckan,
9. Gillar du BUBBEL ROLLER ? - om de är godis så ja då gillar jag det
10. När ska du gå och lägga dig ? - vet inte, n'är jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0