hej

är sjuk , så orkar inte jobba men jag måste till jobbet för att hämta min mobil som jag glömde där i fredags, det suger. så då kan man ju lika gärna jobba när man endå är där. fast nej, varför ska jag jobba i 4 timmar om jag e på sugit humör och sjuuuk?
jag prövar, drar hem om de inte funkar.. fasst jag gillar mitt jobb, men inte idag.. för idag är jag på dåligt humör som sagt..

är trött, men har haft en super helg.
hur kul som helst. berättar inga detaljer ! haha, men kul va det  !

igår va jag med victor och hejjade på Charlottisen , eller ja hejade ju såklart på amy diamond men hon fick ju inte ens en liten chans . jaja.
det var allefall hur myyysigt som helst.
och kul
och bra
och jaa...
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0