ho ho ho

ligger i sängen och äter daim och tittar på rosa.
ska jobba ikväll också, så ligger och slöar nu..

jag e så trött på det här vädret vill bara åka nu, det är 32 dagar kvar, alltså en månad :) det går snabbt..
mina inlägg e så tråkiga, skriver alltid om samma sak men jag orkar verkligen inte att skriva om något annat, på veckodagarna handlar mitt liv om jobb och resan.. så de är bara att läsa eller inte.. i dont care.
men nu e de helg igen strax, då blire andra bullar.
på lördag ska jag allefall till ikea med mami och carie , vi ska handla möbler och saker sen på kvällen ska jag och victor äta och se melodifestivalen , plus att vi har 11 månader på lördag :) mys.
fredag har jag inte riktigt bestämt ennu,

nej nu ska jag sluta skriva, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0