hos lovsan

hej alla fans

sitter hemma hos Lovisa nu, har precis ätit Tacos gourmet.. det var hur gott som helst så  jag är mätt som en plätt.
hade dukat fint och så , men de jobbigaste kommer nu... att städa undan allting haha.
och jag säger bara en sak, köp aldrig party soda.. fy fan va de smakade. de är lixom läsk men smakade som sprit?

den här dagen har varit så äcklig haha.
jag och Lovisa åkte till täby för att därifrån ta 610 mot vallentuna, för vi skulle dit och handla mat och sen ta tåget hem till Lovisa.. och kassarna med mat som vi bärde var så hemskt, dom var så tunga att jag har fått ryggsmärtor.
fick mina kläder idag också av sandra som jag ska ha på bröllopet, rätt häftiga ser lite smått sexigt si så där.
träffade även på sofie i vtuna.

vi ska gå över till johan nu och hämta filmer, för vi ska krypa ner i sängen och äta popcorn och titta film.
ska ta en lugn kväll eftersom vi ska jobba på bröllopet imorgon, i baren ska jag och sandra stå,.. passa på att supa lite mohahaha..

24 dagar till egypten , har även fått biljetterna nu och tax free katalogen så nu känns det nära.

hej då alla fans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0